czwartek, 9 kwietnia 2015

Liebster Award #1

Na początku chciałabym bardzo podziękować ♪Allie♪  za nominowanie mnie. 

Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Pytania i Odpowiedzi:
1. Czym dla ciebie jest przyjaźń?Dla mnie to kiedy komuś możesz zaufać,powierzać swoje najskrytsze tajemnice,wspieranie się nawzajem
2. Jaka jest twoja ulubiona potrawa?Lasagne, Pizza <3
3. Ulubiona pora roku?

Wiosna/Lato
4. Ulubiony zespół lub wokalista?Nie mam ;)
5. Jaki film Cię wzruszył do łez?hm.. ,,ósmoklasiści nie płaczą,, ,,mój przyjaciel Hachiko,,  i wiele innych :)
6. Masz rodzeństwo?Niestety.. xD
7. Jakie byłoby twoje ostatnie marzenie przed śmiercią?Nigdy nad tym nie myślałam ale zapewne spotkanie swojego autorytetu siatkarskiego.
8. Kim chciałabyś zostać w przyszłości?

Na pewno szczęśliwym człowiekiem. A po za tym to siatkarska lub policjant :)
9. Twój ulubiony przedmiot?Chodzi o szkolny? No to WF :D
10. Jaki sport najbardziej lubisz? Siaaatkówka <3
11. Masz jakieś zwierzę?
Po za rodzeństwem to psa jeszcze mam xD

Blogi które nominuje!
Jedyne co mogę ci obiecać, to to że nigdy nie będzie po twojemu

Faith-Hope-Volleyball
"Mów szeptem jeśli mówisz o miłości."
Słodkie pragnienie
''I chciałabym wykrzyczeć całemu światu, jak mocno Cię kocham.''
,,Nie zmienisz losu, możesz jedynie stawić mu czoło.,,
Nowe życie...
Wypadek który odmienił całe życie
Pasja to nie wszystko
Urodzeni po to, by być razem
Drugiej takiej okazji nie będzie więc walcz!

Moje pytania:

1.Jak długo piszesz opowiadania?
2.Twoje największe marzenie siatkarskie.?
3.Kto jest twoim autorytetem i dlaczego?
4.Trenujesz jakiś sport?
5.Co byś zrobiła, gdybyś wiedziała, że  umrzesz za kilka dni?
6.Czy masz prawdziwego przyjaciela?
7.Wolisz pisać sama czy w duecie?
8.Skra Bełchatów vs, Asseco Resovia?
9.Gdybyś miała wybrać sportowca z jakim chcesz iść do kina, kto by to był?
10.Wierzysz w przyjaźń damsko-męską?
11. Ulubiony przedmiot w sql?

Jeszcze raz dziękuję za nominację :D

9 komentarzy:

  1. Cześć :* Zostałaś nominowana przeze mnie do Libster Award :). Wszystkiego dowiesz się u mnie w specjalnie stworzonej zakładce. Pozdrawiam Dooma :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostałaś nominowana do Liebster Award :) Szczegóły na moim blogu (http://always-with-you-love-dream.blogspot.com) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej :***
    Kiedy dodasz nowy rozdział ??? Stęskniłam się za tym opowiadaniem :D. Pozdrawiam Dooma :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Będzie tu jeszcze coś kiedys...?

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym wiedzieć co będzie dalej... :( jest szansa jakakoliwek że będzie tu coś dalej? :/
    <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisze ten kom i uświadomiłam sb patrząc wyżej że 5 dni temu (ale rok temu :'D) też dodałam tu koma!

      Usuń
    2. Pisze ten kom i uświadomiłam sb patrząc wyżej że 5 dni temu (ale rok temu :'D) też dodałam tu koma!

      Usuń
  6. Chciałabym wiedzieć co będzie dalej... :( jest szansa jakakoliwek że będzie tu coś dalej? :/
    <3

    OdpowiedzUsuń